עובדים

נציגי/ות שירות טלפוני | פלאפון



משימות המוקד:

  • הסבר חשבוניות.
  • שימור לקוחות ומניעת נטישת לקוחות מהחברה.
  • צירוף שרותים מתקדמים ללקוחות הפונים אל המוקד.

 

דרישות התפקיד:

  • יכולת וורבלית טובה, אדיבות, מכירתיות.
  • יכולת למידה טובה וקליטה מהירה.
  • מיומנויות מחשב טובות.
  • אנגלית ברמה בסיסית (היכרות עם אותיות ללקיחת מייל לטובת צירוף חשבונית במייל שזהו אחד מיעדי מוקד).

 

התפקיד מוצע גם לדוברי ערבית. חשוב לציין שהמערכות והקורס בעברית אבל המענה ללקוח בערבית.

 

עבודה - מיקום:

 מוקד כל יכול - ראשל"צ. ליד קניון הזהב

 

עבודה - מס' משמרות ושעות:

  • המוקד פעיל בימי א משעה 7:45 בבוקר ועד 20:00. בימים ב'- ה' בין השעות 7:45 -19:00
  • משמרות גמישות- 7/8/9 שעות משמרת.
  • מינימום משמרות בשבוע 4 + שישי.
  • ימי שישי אחד לשבועיים 7:45-12:00/13:00.

 

קורס:

  • משך הקורס: כשבועיים, במהלכם מקבלים שכר.


שכר ותנאים:

  • שכר 26.88 ₪ לשעה.
  • החזרי נסיעות לפי תחבורה ציבורית
  • תגמולים בהתאם לעמידה ביעדים.

 

קו"ח למשלוח: לחץ כאן

או שלח לפקס: 03-7604488

ולציין "נציגי/ות שירות פלאפון".

משרות פנויות

נציגי/ות תמיכה באתר |
הראל

שיחות נכנסות, תמיכה טלפונית בממשק של הלקוח עם אתר האינטרנט של החברה (רישום/כניסה/תפעול).

נציגי/ות תמיכה באתר | הראל



תיאור התפקיד:

 

שיחות נכנסות, תמיכה טלפונית בממשק של הלקוח עם אתר האינטרנט של החברה (רישום/כניסה/תפעול)

 

דרישות התפקיד:

  • מיומנויות מחשב טובות כולל שליטה בממשק האינטרנט.
  • אנגלית בסיסית (כתיבה).
  • סבלנות וגישה שירותית.

 

הקורס:

 

7 ימים קורס הכשרה (בשכר), בסיומו מתחילים לעבוד.

 

מיקום העבודה:

 

מוקד כל יכול, משה לוי 12 ראשון לציון - ליד קניון הזהב.

 

משמרות:

 

  • 4-5 משמרות בשבוע , משך משמרת של 6 שעות
  • ימי שישי לסירוגין.
  • המוקד פעיל בין השעות 8.00-20.00, יתרון למי שמעונין במשמרות ערב.

 

שכר ותנאים:

 

השכר: 26.88 ₪ לשעה + החזרי נסיעות לפי תחב"צ.
בונוסים גבוהים בהתאם לעמידה ביעדים.

 

קו"ח למשלוח: לחץ כאן

או שלח לפקס: 03-7604488

ולציין "נציגי/ות תמיכה באתר הראל".

לשיתוף לחץ כאן
נציגי/ות שירות טלפוני |
פלאפון

שיחות נכנסות מלקוחות פלאפון הפונים למוקד בעניינים בנושאי שירות, שימור לקוחות ומניעת נטישת לקוחות מהחברה, תודעת שירות גבוהה, סבלנות, יכולת וורבלית גבוהה, רהיטות, אדיבות, שירותיות.

נציגי/ות שירות טלפוני | פלאפון



משימות המוקד:

  • הסבר חשבוניות.
  • שימור לקוחות ומניעת נטישת לקוחות מהחברה.
  • צירוף שרותים מתקדמים ללקוחות הפונים אל המוקד.

 

דרישות התפקיד:

  • יכולת וורבלית טובה, אדיבות, מכירתיות.
  • יכולת למידה טובה וקליטה מהירה.
  • מיומנויות מחשב טובות.
  • אנגלית ברמה בסיסית (היכרות עם אותיות ללקיחת מייל לטובת צירוף חשבונית במייל שזהו אחד מיעדי מוקד).

 

התפקיד מוצע גם לדוברי ערבית. חשוב לציין שהמערכות והקורס בעברית אבל המענה ללקוח בערבית.

 

עבודה - מיקום:

 מוקד כל יכול - ראשל"צ. ליד קניון הזהב

 

עבודה - מס' משמרות ושעות:

  • המוקד פעיל בימי א משעה 7:45 בבוקר ועד 20:00. בימים ב'- ה' בין השעות 7:45 -19:00
  • משמרות גמישות- 7/8/9 שעות משמרת.
  • מינימום משמרות בשבוע 4 + שישי.
  • ימי שישי אחד לשבועיים 7:45-12:00/13:00.

 

קורס:

  • משך הקורס: כשבועיים, במהלכם מקבלים שכר.


שכר ותנאים:

  • שכר 26.88 ₪ לשעה.
  • החזרי נסיעות לפי תחבורה ציבורית
  • תגמולים בהתאם לעמידה ביעדים.

 

קו"ח למשלוח: לחץ כאן

או שלח לפקס: 03-7604488

ולציין "נציגי/ות שירות פלאפון".

לשיתוף לחץ כאן
נציגי/ות שירות לקוחות טלפוני |
לאומי קארד

שיחות נכנסות בלבד, של זיהוי לקוחות והנחייתם איך להגיע למוקד הרצוי בתוך החברה. כמו כן תמיכה בבנקאים מבנק לאומי המתקשרים לשרות לקוחות בבקשה לסגירת חשבון ופירעון החיובים, העברת הוראת קבע מכרטיס לכרטיס, שינוי סכום קבוע בכרטיס, הסבר על סירוב עסקה, ועוד.

נציגי/ות שירות לקוחות טלפוני | לאומי קארד



תאור התפקיד:


שיחות נכנסות בלבד, של זיהוי לקוחות והנחייתם איך להגיע למוקד הרצוי בתוך החברה. כמו כן תמיכה בבנקאים מבנק לאומי המתקשרים לשרות לקוחות בבקשה לסגירת חשבון ופירעון החיובים, העברת הוראת קבע מכרטיס לכרטיס, שינוי סכום קבוע בכרטיס, הסבר על סירוב עסקה, ועוד.

 

דרישות התפקיד:


מיומנויות מחשב טובות, דייקנות, גישה שירותית, אסרטיביות, התמדה

 

סביבת עבודה:


מאוד נעימה, כולל ארוחות צהריים מסובסדות, וארוחות עשר

 

קורס:


ימים בודדים ומיד מתחילים לעבוד.


היקף המשרה:


העבודה במשמרות. שעות פעילות המוקד: 8:00-18:00 (חלק מהימים עד 17:00) אנו מבקשים

התחייבות ל4-5 משמרות בשבוע, 6 שעות במשמרת, לפחות שתי משמרות ערב בשבוע. לא עובדים ימי שישי.

 

שכר:


שעתי, 26.88 ש"ח לשעה + החזר נסיעות + תנאים סוציאליים כחוק + בונוסים גבוהים על יעדי שירות.

 

דרכי הגעה:


המוקד נמצא דקות הליכה ספורות מקניון איילון.

ישנה תחנת רכבת קרובה וקווי אוטובוס רבים שעוברים ברחוב ז'בוטינסקי בר"ג

 

קו"ח למשלוח: לחץ כאן

או שלח לפקס: 03-7604488

ולציין "נציגי/ות שירות עבור לאומי קארד".

לשיתוף לחץ כאן
נציגי/ות שירות טלפוני |
בזק בינלאומי

שירות טלפוני ללקוחות החברה במגוון עולמות התוכן של בזק בינלאומי (אינטרנט, שיחות לחו"ל) בנושאים של מתן מידע על מבצעים, בירור חשבוניות, גביה, שימור הקשר עם הלקוח ושירות יוזם.

נציגי/ות שירות טלפוני | בזק בינלאומי



 תאור התפקיד:

שירות טלפוני ללקוחות החברה במגוון עולמות התוכן של בזק בינלאומי (אינטרנט, שיחות לחו"ל) בנושאים של מתן מידע על מבצעים, בירור חשבוניות, גביה, שימור הקשר עם הלקוח ושירות יוזם.

 

 

דרישות:

  • יכולת למידה גבוהה והסתגלות לשינויים.
  • הכרות עם סביבת עבודה ממוחשבת.
  • כושר ביטוי טוב.
  • גישה שירותית עם אוריינטציה מכירתית.
  • יכולת עבודה עצמאית.

 

הקורס:

במרכז ההדרכה של בזק בינלאומי בק.מטלון פתח-תקוה.

משך הקורס שבועיים וחצי-שלושה במהלכו מקבלים שכר מלא.

 

מקום העבודה לאחר הקורס:

מוקד כל יכול בראשל"צ. משה לוי 12-14 א.ת. מערבי ראשל"צ. קרוב מאוד לקניון הזהב.

 

היקף המשרה:

4-5 משמרות בשבוע.

שעות פעילות: 8:30-17:00. מינימום 6 שעות עבודה במשמרת (עדיפות ל 7 שעות).

ימי שישי לסירוגין בשעות 8:00-12:0

 

שכר:

השכר: 26.88 ₪ לשעה + החזרי נסיעות לפי תחב"צ.

בונוסים בהתאם לעמידה ביעדים.

 

תהליך הגיוס:

קו"ח למשלוח: לחץ כאן

או שלח לפקס: 03-7604488

לציין: "נציג/ת שירות טלפוני בזק בינלאומי"

לשיתוף לחץ כאן
נציג/ה טלפוני למועדון צרכנות |
מוקד כל יכול בתל אביב

מתן שירות ומידע לעמיתים במועדון צרכנות יוקרתי בנושאים שונים כגון: תרבות, ביטוח ,הטבות, הטענת כרטיס וכו'.

נציג/ה טלפוני למועדון צרכנות | מוקד כל יכול בתל אביב



תיאור התפקיד:


מתן שירות ומידע לעמיתים במועדון צרכנות יוקרתי בנושאים שונים כגון: תרבות, ביטוח ,הטבות ,הטענת כרטיס וכו'.

 

דרישות התפקיד

  • יכולת וורבלית טובה, אדיבות
  • יכולת למידה טובה וקליטה מהירה
  • מיומנויות מחשב טובות

 

מיקום:  

 

רמת החייל  תל אביב (הסעות מתחנה מרכזית ת"א דרך תחנת רכבת של האוניברסיטה)

 

ימי ושעות פעילות המוקד:

 

א'- ה' (ללא שישי) 08:00-17:00. משך משמרת- 6 שעות



קורס הכשרה:

 

5 ימים בשכר

 

תנאים:

 

שכר שעתי 28 ₪ לשעה + מענקים אטרקטיביים על עמידה ביעדים.
בנוסף, מענקי התמדה כספיים גבוהים ומגוון הטבות כולל ארוחת צהריים שמוגשת במקום.


קו"ח למשלוח: לחץ כאן

או שלח לפקס: 03-7604488

ולציין "נציג/ה טלפוני למועדון צרכנות".

לשיתוף לחץ כאן
בנקאות טלפונית עבור מוסד בנקאי גדול |
להיות עובד בנק!

בנקאות טלפונית בשיחות נכנסות לכלל לקוחות הבנק. המתאימים יקלטו כעובדי הבנק עם כל התנאים הכרוכים בכך.

בנקאות טלפונית עבור מוסד בנקאי גדול | להיות עובד בנק!



תאור התפקיד:

 

בנקאות טלפונית בשיחות נכנסות לכלל לקוחות הבנק. המתאימים יקלטו כעובדי הבנק עם כל התנאים הכרוכים בכך.

 

דרישות התפקיד:

  • תעודת בגרות.

  • תודעת שירות גבוהה, עברית תקנית.

  • מכוונות לשירות מוכר, יכולת להבין נהלים וליישמם.

  • יכולת לעבוד בסביבה דינמית ויעילה.

 

מיקום הפעילות:

 

במערב ראשון לציון צמוד למתחם לעיצוב הבית One Design

 

הכשרה ושעות פעילות:

 

אפשרות למשרה מלאה או משרת סטודנט- 4 ימים בשבוע.

ההכשרה תתבצע במתחם הטלבנק בראשל"צ ואורכה שלושה שבועות. מקבלים שכר מלא בתקופת ההכשרה. 

עבודה במשמרות.  ימים א' - ה'  06:45-22:00.  יום ו'   06:45-14:00 

 

שכר הטבות ונסיעות:

 

שכר שעתי: 28.22 ש"ח לשעה, 120% על משמרות ערב, מענקי התמדה בשווי אלפי ש"ח, הטבות סוציאליות. אוכל ושתיה מוצעים ללא עלות במהלך המשמרות.

זכאות למונית חזרה לבית העובד בכל המשמרות המסתיימות אחרי השעה 19:00- לכל גוש דן ועד ישובי השרון ואשדוד

 

דגשים חשובים: 

 

גיוס העובדים לבנק הינו בהתאם לצו ההרחבה לתעסוקת אנשים עם מוגבלות. המשמעות הינה שאנחנו מאתרים עבור הבנק מועמדים עם מוגבלות על פי הקריטריונים המופיעים בחוק:

  1. אדם בעל נכון של 40% לפחות, לפי פריט מהפריטים שלפי תקנות הביטוח הלאומי. (קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה) התשט"ז-1956 או שלפי תקנות הנכים (מבחנים לקביעת דרגות נכות), התש"ל-1969
  2. אדם בעל נכון של 20% לפחות, לפי פריט מהפריטים שלפי תקנות הביטוח הלאומי. (קביעת דרגת נכות לנפגעי עבודה) התשט"ז-1956 או שלפי תקנות הנכים (מבחנים לקביעת דרגות נכות), התש"ל-1969, וזכאי (או היה זכאי) לשיקום מהמוסד לביטוח לאומי או זכאי לתמיכה מהמטה לאנשים עם מוגבלות במשרד הכלכלה והתעשייה.
  3. אדם בעל נכות של 20% לפחות לפי פריט מהפריטים שלפי תקנות אגף השיקום במשרד הביטחון.

 

קו"ח למשלוח: shirit@callyachol.co.il

או שלח לפקס: 03-7604488

ולציין "עבור משרת בנק גדול".

לשיתוף לחץ כאן
נציגי/ות שירות לקוחות טלפוני |
כללי

הכרות ויכולת עבודה בסביבת עבודה ממוחשבת. מוטיבציה גבוהה לעבוד ולהתקדם.

נציגי/ות שירות לקוחות טלפוני | כללי



דרישות התפקיד:

  • הכרות ויכולת עבודה בסביבת עבודה ממוחשבת.
  • יכולת עמידה בלחץ ועומס.
  • מוטיבציה גבוהה לעבוד ולהתקדם.
  • כושר ביטוי טוב.

למתאימים: קורס הכשרה ואפשרויות קידום.

היקף המשרה: עדיפות למשרה מלאה, גמישות אפשרית.

מקום העבודה בא.ת. מערבי ראשון לציון - צמוד לקניון הזהב.

 

קו"ח למשלוח: לחץ כאן

או שלח לפקס: 03-7604488

לשיתוף לחץ כאן
נגישות
הגדלת טקסט
ניגודיות גבוהה
ניגודיות הפוכה
פונט קריא
ניווט מקלדת
כיבוי ואיפוס מערכת
מערכת נגישות MAGMA