סדנאות וסיורים

שירות נגיש ל Call לקוח

מפגש מרתק ועשיר בידע מקצועי, מסייע להסיר חסמים וחששות ומספק כלים ותובנות כיצד לתת שירות במקרים בהם מטפלים בלקוח המתמודד עם מגבלה.

 

מה כוללת הסדנה?

  • מבוא - חיבור רגשי ורותם לעולמם של המתמודדים עם מגבלה והצגת עיקרי תקנות "התאמות נגישות לשירות".
  • "תרגיש את זה"- התנסות חוויתית וכניסה לנעליו של אדם המתמודד עם מגבלה.
  • בגובה העיניים (שווים) - מפגש אותנטי ומעצים עם עובדים המתמודדים עם מוגבלויות. המפגש מפזר חששות ומבוכה, מעלים סטיגמות ויוצר תמיכה, הבנה ואהדה.
  • סרטונים המסייעים לחזק את התחושות והמסרים של הסדנה.
  • הצגה וחלוקה של ארגז הכלים לשירות הנגיש ברוח "התאמות נגישות לשירות".

 

הסדנה עומדת בדרישות תקנות נגישות השירות

 

משך המפגש - 3-4 שעות.
את המפגש ניתן לקיים בחברת "כל יכול" או בכל מתחם הדרכה אחר שיימצא מתאים ונגיש. מומלץ לקיים את ההדרכה במתחם המוקדים של החברה הממוקם בראשל"צ בסמיכות לקניון הזהב ובאיזור עם אפשרויות חניה רבות.
לפני/אחרי הסדנה - ניתן להשתמש בחדר ישיבות ו/או חדר הדרכה הכולל מקרן וציוד הגברה.

 

המפגש כרוך בעלות.

 

לטובת תיאום או מידע נוסף ניתן לפנות אלינו באמצעות:

בטלפון: 03-7701500/1
להשארת פרטים: לחץ כאן וניצור עמך קשר.

נגישות
הגדלת טקסט
ניגודיות גבוהה
ניגודיות הפוכה
פונט קריא
ניווט מקלדת
כיבוי ואיפוס מערכת
מערכת נגישות MAGMA