שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

1.מיהו המעסיק הישיר שלי?

המעסיק היא חברת Call יכול. עובדינו מספקים שירות לחברות שונות (פלאפון, בזק בינלאומי, לאומי קארד ועוד) אך ביחסי עבודה מלאים עם כל יכול.

2.לאיזה סוגי מוגבלויות העבודה מתאימה?

העבודה במוקדים שלנו מותאמת לקשת רחבה של מוגבלויות ביניהן – לקויי ראייה, לקויי שמיעה, מוגבלויות פיזיות ונפשיות. בשל סיבות טכנולוגיות שאינן תלויות בנו, לא ניתן כרגע לבצע התאמות לעיוורים (תוכנות הקראה או ברייל).

3.אני מקבל קצבה מהביטוח הלאומי שאיני רוצה לוותר עליה. האם אני עדיין יכול לעבוד?

כן, כיום חוק לרון מאפשר להשתכר לצד הקצבה. הקצבה נשחקת באופן הדרגתי מגובה שכר מסוים ובכל מקרה משתלם יותר לעבוד ובנוסף לקבל קצבה מאשר לא לעבוד ולקבל רק קצבה.

 

פרטים על חוק לרון באתר הביטוח הלאומי: לחץ כאן

מחשבון קצבת נכות לפי חוק לרון: לחץ כאן

4.כמה ימים ושעות צריך לעבוד בשבוע?

הדרישה המינימלית היא לעבודה של 4 משמרות בנות 6-7 שעות בשבוע. ניתן גם לעבוד במשרה מלאה.

5.יש ימים קבועים שבהם אני לא יכול לעבוד. האם תוכלו להתחשב בכך?

כן, במידת האפשר. אנו מודעים לכך שלעובדינו עשויות להיות מגבלות מסוימות ומשתדלים להתחשב בכך ככל שניתן.

6.האם ישנם תנאים סוציאליים כלשהם?

כמובן, תנאים סוציאליים על פי חוק.

7.האם Call יכול היא מפעל מוגן?

לא. Call יכול היא חברה עסקית לכל דבר. אנו עומדים ביעדים עסקיים ומתחרים בשוק החופשי. 

8.האם ישנן אפשרויות קידום?

Call יכול היא חברה צעירה ואופציות הקידום בה מגוונות. השאיפה שלנו היא לקדם לתפקידי ניהול עובדים מתוך המערכת.

9.האם Call יכול מספקת הסעות לקורס ההדרכה או למוקד?

Call יכול לא מספקת הסעות. העובדים נדרשים להגיע אל מקום ההכשרה והעבודה בכוחות עצמם.

10.האם העובדים מקבלים החזר נסיעות?

עובדי Call יכול זכאים להחזר נסיעות כמקובל במשק.

11.האם צריך לשלם על הקורס?

לא, אנו לא גובים תשלום על ההכשרה אלא משלמים שכר מלא במהלך הקורס.

נגישות
הגדלת טקסט
ניגודיות גבוהה
ניגודיות הפוכה
פונט קריא
ניווט מקלדת
כיבוי ואיפוס מערכת
מערכת נגישות MAGMA